avatar Ten blog rowerowy prowadzi rytek z miasta Warszawa - Ochota. Od 2009 roku mam przejechane 32926.70 kilometrów w tym 6574.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.44 km/h.
Więcej o mnie. Kontakt mail: rytek@czateria.pl

2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rytek.bikestats.pl

HR max:195 (102%)
HR avg:162 ( 85%)
Podjazdy:377 m
Kalorie: 4094 kcal
Rower:Kona Kula

Poland Bike Marathon Legionowo

Sobota, 25 września 2010 · dodano: 25.09.2010 | Komentarze 0

Do Legionowa na Poland Bike Marathon wybrałem się parę minut po 8ej rowerem, jadąc przez Bemowo ścieżką rowerową na Podleśnej do Wybrzeża Gdyńskiego i na most Grota lewą stroną na drugi brzeg. To chyba najbezpieczniejszy sposób przejazdu na Białołękę z Bemowa przez most Grota. Potem do Legionowa pędziłem cały czas Modlińską. Start i miasteczko na ul. Zakopiańskiej. Początek leśną drogą do torów, zejście po schodach i wyjście po drugiej stronie torów by dalej kierować się szutrówką do lasu. Na ok. 10 km to już trasa naprawdę interwałowa i dużo piachu na podjazdach i zjazdach, które bezlitośnie obnażyły wszelkie braki w technice poniektórych zawodników ;) Druga rundę jechałem praktycznie sam (oczywiście nie jako pierwszy na trasie :D), co chwilę słysząc zgrzyt przerzutek albo jakieś krzyki dochodzące za mną. Ostatnie kilometry po przejściu pod torami jechałem w grupie ok. 8 osób i nie odwracając się za siebie docisnąłem przed metą zostawiając ich za sobą. Chyba pierwszy mój maraton w tym roku, kiedy na metę wjechałem bez śladów błota na sobie. Po 16ej wybrałem się w drogę powrotną na Bemowo po drodze mijając byłego kandydata na prezydenta. Trasa max wyniosła 44 km. Z dojazdem prawie setka mi wyszła.